Tuesday, March 29, 2011

Makijaż popołudniowy

Klasyczny popołudniowy lub też na wieczór - make-up, który możemy wykonać w niedługim czasie a przy tym jest makijażem na wiele okazji. Do stworzenia go użyłam podkładu pasującego do cery modelki firmy BenNye Matte Foundation w kremie (pasować będzie także podkład o każdej innej konsystencji wedle upodobań i zależnie od danego typu cery). Następnie nałożyłam korektor w kremie firmy BenNye (także pasującego do koloru skóry) i przypudrowałam transparentnym sypkim pudrem BenNye Fair. Następnie nałożyłam matowe cienie Grimas w kolorach ciemnego brązu i beżu. Na koniec wytuszowałam rzęsy mascarą Maybelline Define-A-Lash i nałożyłam puder w kamieniu Inglota. Wszystko oczywiście można wykonać innymi kosmetykami, które macie pod ręką w domu :)
A oto efekt:






2 comments: