Monday, March 28, 2011

Fashion na niebiesko

Całkiem niedawno miałam do wykonania pracę na zajęcia z charakteryzacji pt. "Fashion inspirowany kolorem niebieskim". Zadanie wymagało ode mnie wykonania praktycznie wszystkiego - znalezienia modelki, pomysłu, wykonania projektu łącznie z fryzurą i strojem, bo nie tylko o makijaż chodziło. Praca w stylu fashion ale z artystycznym rozmachem. Zajęło mi to trochę czasu, wystawiło na próbę moją kreatywność i cierpliwość ale dobrnęłam do końca wykonując swoje zadanie. To, czy Wam się podoba, sami ocenicie :)




Modelka: Anna G
Zdjęcia 1, 2, 3: Malwina de Brade
Fryzura, Make-up i stylizacja: Ja

4 comments:

  1. matko jaka śliczna modelka! czy jest szansa dostać na nią jakieś namiary?

    ReplyDelete
  2. Nie, nie ma najmniejszej szansy. Poszukaj sobie dziewczyny na gronie.

    ReplyDelete
  3. a przepraszam już poprawiłam :)

    ReplyDelete